dubaii.blogg.se

bloggar under min resa i dubai jao

sola på bitchen o gå på museum

Publicerad 2012-10-27 22:23:08 i Allmänt,

halloj halloj! idag har det hänt massa skojililoj. Vaknade runt kl 9 ungefär asss trött faktiskt somnade inte förens sent. packade för straden och gled dit, Var riktigt varmt idag blåste inte så mkt så solen stekte på väldiggt mkt sjuuuuukt sköönt! sen svalka sig i havet bara. hitta ett jobb o ta med mig dig ner älskling! var ialf på stranden ungefär 4 h innan vi åkte hem och åt lite. På eftermiddagen/kvällen skulle vi dra in till den fattiga delen av dubai och handla billigt och gå på dubai museum.... Som alla vet och speciielt du älskling så hatar hatar hatar jag museum och ända har jag typ varit på 100 st. Mamma sa att det var om dubai förr och väldigt intressant, Så jaa jag täntke varför inte kan ju vara intressant jag har ju ialf bott här. Men FYFAAAAAAAAAAAAN åhhhh det är så trist som att gå på en jävla kyrkogård helt dystert så jag och jimmy sprang igenom hela det så satt vi vid utgången o väntade i 30 min! helt klart värt de. så det var ju ett rent halvtimme tyckte jag ialf. Efter det så hittade jag en sport affär! MUMS;) hittade lite saker... (bider kommer nedan)  sedan drogv vi till det som nu kallas ```karama`` där hittar man sjukt billiga saker och man håller på att pruta och såå. som den affärsman man är så gjorde man ju bra dealer ;) får vi ta på skype sen. blev lite grejor där men som sagt tar vi på skype! sen blev det alltså hemgång och nu sitter jag här kl är 12 och jag ska vara uppe länge så man kan sova och sola mkt skönare. men vi hörs imorgon och skirver då också. CIAOO pussiilus
jag och broshan har hav-häng! 29 grader i vattnet
haha skratta inte... försökte steka iafl;)
JAG HITTADE MIN ARSENAL TRÖJA OMG! jag dör sjukt nöjd:)
köpte gym t-shirtar i karama... Tajta o fina ;) 2 till men inge bild på de..
 nya rayband för har ju fant inga brillor FML vad är min med styrka :( men de dög

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela