dubaii.blogg.se

bloggar under min resa i dubai jao

3 dagen!!

Publicerad 2012-10-26 21:25:10 i Allmänt,

halloj halloj! tredje dagen jag är här dååå, gjort rätt mkt idag faktiskt så sätt dig bekvämt hämta en gärna en dricka och lite popcorn innan du börjar läsa ;). Började med att jag vaknade runt halv 10 och åt frulle bulle. gick upp till poolen som jag trodde skulle vara helt full men icke sann icke helt jävla tomt var det. Så la mig där o chillade innan de andra kom upp:) poolen är ju högst upp på taket så det blåser rätt skönt där uppe. 36 grader var det ungefär idag helt underbart poolen var sval så var skönt o hoppa i när man hade pressat ett tag. vi låg där till ungefär halv 4 när solen var påväg ner. Vid 4 så drog jag till gymet, tyvärr så var det några tattare där så kunde inte köra allt jag ville (sadface) men men fick springa på löpar bandet och cykla en timme. Efter detta gick jag ner o duscha o gjorde mig redo för Shoooooooooooooping ;););) juste ni läste rätt ich ska shopppa. blev ett par skor 3 t-shirtar och en keps (bilder kommer nedan) sedan gick vi och åt på starbucks som är såååå gott och jag har alltid älskat det. tog en fraposkinoo (typ som milkshake) I HELVETE vad äckligt det var, typ 10 lager is smakade verkligen skiit så det sög hårt!! efter 3 h på shoopingen drog vi hem o chillade bara och nu sitter jag här o pratar med den finaste människan på jorden :* hörs imorgon  shaoooooooo!
utsikt från gymet över hela dubai!
 
jaaa mina kära blogg läsare det finns en skidbacke i sandiga dubai! mitt i ett köpcentrum.
 
den där jävla äckliga fraposhionon USch fuck is!
Subway 46kr!! detni sverige...
min nyaa keps o en t-shirt!
nya shooes
min nyaa tröja stämmer helt rätt på fest! FIRST IN LAST OUT ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela